به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهمن، روز شنبه ۵ شهریور ماه به مناسبت روز کارمند، پرسنل و کارکنان همه بخش های بیمارستان بهمن در سالن اجتماعات گرد هم آمده و به این مناسبت مراسم باشکوهی برگزار شد.

در مراسم روز کارمند دکتر سیدفخرالدین نورمحمدی ریاست بیمارستان بهمن در جمع کارکنان این مرکز درمانی به سخنرانی پرداخت و ضمن تشکر از زحمات یکایک کارکنان از آنها خواست تا در راستای ارتقای کیفی بیمارستان بهمن کوشا بوده و تمام تلاش خود را برای بهتر شدن خدمات به بیماران به کار گیرند.

ریاست بیمارستان بهمن با اشاره به این مهم که این مرکز درمانی می بایست از همه بیمارستان های سطح کشور شاخص تر عمل کند، گفت: همه هدف ما در این مرکز درمانی در ابتدا رضایتمندی کامل و جامع بیماران است و رضایت بیمار در اولویت کارهای ما قرار دارد بنابراین همگی باید در راستای بالابردن رضایتمندی بیماران تلاش بیشتری از خود نشان دهیم.

همچنین در ادامه این مراسم دکتر مهری حجت دوست مدیر داخلی این مجموعه طی سخنانی گفت: امروزه کارکنان در هر مجموعه ای سرمایه انسانی به شمار می روند که در رسیدن به اهداف سازمانی نقش مؤثری دارند. از این رو برای افزایش بهره وری بیمارستان مدیران و کارکنان در محیطی صمیمی با بکارگیری تخصص و مهارت، همسو با بکدیگر تلاش می کنند.

دکتر نورمحمدی در پایان این مراسم ضمن آرزوی موفقیت و کامیابی برای تمام نیروهای بیمارستان بهمن از کارکنان نمونه با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.