به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهمن ؛ در مراسم معارفه مدیر پرستاری بیمارستان بهمن که در محل سالن همایش های بیمارستان و با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره ، مدیرعامل ، رییس و مدیران بخش های مختلف این بیمارستان برگزار و منیژه مولایی به عنوان مدیر جدید پرستاری بیمارستان بهمن معارفه شد .

 

در این مراسم دکتر نور محمدی مدیرعامل و رییس بیمارستان بهمن در سخنانی گفت : بکارگیری پرسنل با انگیزه و دارای معلومات علمی در پیشبرد اهداف مجموعه نقش به سزایی دارد . 

دکتر نور محمدی تاکید کرد : وجود همدلی و همیاری در میان کادر درمان و پرستاران برای رشد هرچه بهتر و شایسته تر بیمارستان امری کلیدی است .

 

 همچنین دکتر مهری حجت دوست ، مدیر داخلی بیمارستان بهمن  نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از زحمات سیمین مرندی تشکر کرد .

وی استفاده از ظرفیت جوانان را موجب سرعت بخشیدن در رسیدن به اهداف مجموعه دانست و خواستار همکاری کادر بیمارستان با خانم مولایی شد .

 

در بخش دیگری از این مراسم منیژه مولایی مدیر پرستاری بیمارستان بهمن ، ضمن تشکر از اطمینان هیئت مدیره ، مدیرعامل و ریاست بیمارستان تصریح کرد : در کنار همکاران مثل گذشته برای رسیدن به اهداف بیمارستان تلاش خواهد کرد .