به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهمن، دوره آموزشی مهارت های ارتباطی برای مسئولین واحد های اداری ، پشتیبانی ، پاراکلینیک و پرسنل زیرمجموعه بیمارستان بهمن در قالب یک جلسه 2 ساعته با سخنرانی دکتر علی منیری برگزار شد.

در این مراسم دکتر منیری گفت: علم مدیریت با گرایش مدیریت راهبردی ، مدیریت بازاریابی یا همان مارکتینگی که همه می شناسند جزو مباحثی است که نگاه ها را به سوی مشتری مدارانه می کشاند و رویکردهای مبتنی بر ایجاد ارزش اقتصادی را برای سازمان ها به همراه دارد.

وی در این باره افزود: نگاه مشتری مدارانه در بحث مدیریت یعنی مسیری که بتوان رضایت مشتری را جلب کرد. لذا با توجه به درخواست بیمارستان بهمن در حوزه مهارت های رفتار حرفه ای و مهارت های ارتباطی سعی بر آن است تا برای پرسنل بیمارستان سرفصل ها طوری تنظیم شود که با رویکرد بازاریابی هماهنگ باشد که بتوان  دو اتفاق را رقم زد.

دکتر منیری در این سخنرانی ادامه داد: برای ارتقای مهارت های ارتباطی در بیمارستان بهمن نیاز است تا پرسنل مشتریان و ارباب رجوع را طوری جذب کنند که آنها با رضایت کامل از مجموعه خارج شوند و نیاز است تا تاب آوری پرسنل افزایش پیدا کند و بالاتر رفتن تاب آوری پرسنل رضایت ارباب رجوع نیز بالاتر رفته و رضایت شغلی هم افزایش خواهد یافت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این کلاس آموزشی 2 ساعته روی ساختارهای ذهنی مخاطبان کار کردیم و تلاش شد تا ماینست آنها را دستخوش تغییرات قرار دهیم و به آنالیز تکنیک هایی پرداختیم که بتوانند یاد بگیرند در مواجهه با تعارضات چگونه حل بحران کنند از این رو مهارت های ارتباطی مانند مهارت کلان، مهارت غیرکلان و گوش دادن و فکر کردن از مباحث اصلی یادگیری است که اصلی ترین خروجی آن تغییر در ساختار ذهنی است و پرسنل را با تغییرات بزرگی رو به رو می کند.